1 vecka kvar

Godmorgon!

Passar på att blogga lite nu medans lilleman sover, men han vaknar nog snart. Det är dags för mat ju.

Någon fråga vad det var för val jag hade gjort som jag skrev i förra inlägget och det var det bästa jag gjort så inga påhopp tack. När jag först mötte min sambo var jag förlovad med en annan man som jag då hade varit tillsammans med i nästan 9 år, jag lämna alltså min dåvarande för Christians skull. Jag och Christian gjorde INGENTING innan jag lämna min dåvarande. Men efter typ 2 ggr fick jag det där förälskade pirret i magen för Christian och då insåg jag att jag inte älskade mitt ex, inte på "rätt" sätt i allafall. Jag och mitt ex var bra vänner ett bra tag efteråt och umgicks ändå men så gjorde han nåt oförlåtligt så nu har jag inte pratat med honom på ganska exakt 1 år. I allafall det var det bästa val jag någonsin gjort. Tack och lov fick jag aldrig barn med mitt ex, vi försökte ju men fick 3 missfall och nu i efterhand var det nog bäst så för nu har jag världens finaste Elias hos mig ♥

Nu är det fredag, vilket innebär att det snart är helg och dessutom är det exakt en vecka kvar till Elias operation. Lite dålig tajming bara då han döps nästa söndag så vi hoppas operationen går bra på fredagen så han får komma hem samma dag, är en liten operation som tur är, men vad det gör ont i mammahjärtat ändå.

Idag ska jag och Elias på babymassage tänkte vi :) tycker det ska bli riktigt kul och sen få träffa andra mammor med deras barn i liknande ålder som Elias.

Vad är era planer för helgen?

Här har vi inte några speciella planer, får se om vi åker till min bästa vän och hälsar på, vi får helt enkelt se vad som händer. Städa är i allafall något som behövs här hemma. Hann inte igår då Elias var vaken i stort sett hela dagen och  när han väl sov så sov jag med då vi gick upp vid 05.45 igår.

Önskar er en bra dag, uppdaterar senare.

Kärlek till er ♥

 Elias bara ngn minut gamal

Kommentarer
Postat av: Terese

Mysig blogg

2012-02-10 @ 19:05:09
URL: http://minrorigavardag.blogg.se/
Postat av: JéNnÍéY Love

Jätte fin blogg<3

2012-02-12 @ 18:04:44
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0