5:e hörseltestet misslyckades

Godkväll!

Som jag skrev tidigare så skulle Elias göra ett 5.e hörseltest idag som också misslyckades, så nu ska vi få en tid så dom får söva honom och utföra mättningen då samt kolla öronen riktigt noga. Känns lite ledsamt men vad gör man. För övrigt verkar han inte så kry, extremt gnällig, ledsen, varm, har en otäck hosta osv, stackars vår kille.

Jag däremot mår bättre så Madde kommer som planerat imorgon. Hoppas bara lillen mår bättre imorgon. Han har ingen feber i allafall tack och lov men vi har höjt hans säng ändå.

Annars är sambon på väg hem, och så fort han kommer börjar helgen för oss, känns skönt så man kan få vila lite merän man fått göra denna veckan.

Annars ska jag göra lite att äta, fiskpinnar och hemmagjord mos. Elias sover/vilar just nu så bäst att passa på kanske.

Vad gör ni ikväll?

 Jag och vår fina pojke

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0