Att lämna bort Elias över natten

Godmorgon!

Här fick man rejält med sovmorgon idag. Elias vaknade vid 05.10 ungefär för att äta och sen somna han om igen och sov då till 09.30, äskade unge du är så duktig så.

Sitter och pratar med Elias gudmor och min bästa vän på facebook och hon fråga nyss när hon skulle få ha Elias över natten :-) så vi får se när det blir. Jag litar på henne såklart så jag skulle inte ha några problem att låta honom sova över där en natt, så jag och Christian får lite egentid själva. Det hade varit otroligt skönt att få sova tills man vaknar någon gång men samtidigt älskar jag livet som mamma och har ingenting att klaga på.

Det blir bara en lugn dag idag, ska iväg till netto och kika lite och sen vid 12.45 ska jag och min kompis som även är min granne gå en promenad med ungarna tänkte vi :-) och sen ska jag ta och plocka undan här hemma, ser ut som ett bombnedslag, hans leksaker ligger redan lite här och var.

Christian kom hem runt 22 igår kväll, och började sen halv 7 idag, lite väl häftigt tycker jag faktiskt. Hatar när det blir så sent, man hinner snacka en liten stund sen ska man sova. Men jag visste ju vad jag gav mig in på när vi blev tillsammans så *L*.

Någon som haft cellförändringar i livmodern? på efterkontrollen efter förlossningen tog dom ett sådant prov på mig som visade misstankar om cellförändringar så den 8/3 ska jag på ytterligare undersökning osv på sjukhuset, sambon tog ledigt då för att ta Elias.

Önskar er en bra dag. Uppdaterar lite senare.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har haft cellförändring & opererade bort dem 2005

2012-02-28 @ 17:05:59

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0