Bild på våran sötnos

Godmorgon!

Strax efter jag skrev mitt förra inlägg vid halv 4 i morse så somna Elias igen som tur är och sov till 07.45 så det var både skönt och välbehövligt med lite mer sömn får jag säga.

Idag ska jag försöka städa så gott jag kan och hinner, allt beror på lillfisen här om han bestämmer sig för att vara gnällig eller inte, än så länge har han varit jätte snäll. Sitter i sin sitter och ler och snackar mot mig medans jag busar och sjunger för honom, gounge :-)

Annars blir det att gå och köpa filter til kaffebryggaren, dom tog visst slut nu vid förmiddagskaffet och sen har jag precis betalat räkningarna, känns lika skönt varje gång det är gjort, håller ni inte med mig??

Känns det som våren är på väg? Jag börjar få lite vår fellings i kroppen faktiskt, speciellt igår när det var så skönt ute och solen sken, tråkigt att det blåste så förskräckligt bara.

Bilden på Elias är tagen för ett par dagar sen. Gud vad jag ÄLSKAR den lillkillen ♥


Kommentarer
Postat av: elfina

kärlek mellan en mor och sitt barn är den största av alla

2012-02-24 @ 14:09:30
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Terese

Nämen va söt hihi

2012-02-24 @ 15:38:17
URL: http://minrorigavardag.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0