Bilder från dopet del två

Godmiddag!¨

Vi är så stolta över vår lillkille, han är jätte duktig. Nu har han sovit i sitt eget rum två nätter i rad och vi har inte behövt gå in alls, han somnar vid 21-22 och har sovit till 07.30 båda dagarna, man är lite bortskämd av honom för det mesta :-)

Som jag lovade så kommer det lite fler bilder från dopet nedanför, bilderna är klickbara. Dessutom kom sambons bästa vän, det trodde jag faktiskt inte men jodå han fanns på plats :-)

Sambon jobbar idag, första gången på en vecka nu :-) men han är visst hemma till 16 sa han precis. Skönt att han kommer hem i vettig tid för en gångs skull.

Igår var det en månad så fyller jag 30 ÅR, än känns det inget speciellt men det kanske kommer ju närmare man kommer den 21/3 men vi får se. Vi ska till Malmö den 28/3 för att fira min 30 års dag med familjen och släkten.

Skriver nog lite senare, väntar mer bilder från andra.

Kram på er

    

Kommentarer
Postat av: nadja :)

Jätte fin dop tårta :)

2012-02-23 @ 21:16:53
URL: http://naddja.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0