BVC besök idag

Godmorgon!

Hoppas allt är väl med er läsare?

Vi mår rätt bra här hemma faktiskt. Det var fullt upp hela dagen igår i stort sett. Vi åkte till Kisa vid 10 för att besikta bilen och därefter umgicks vi med sambons bror och pappa fram till 16 tiden. Var hemma runt 17 tiden då jag la mig för att vila ett par timmar. Sambon väckte mig med en skrikande Elias i famnen, det var ett sådant skrik som om han hade ont, han hade skrikit i 30 min och ingenting alls hjälpte. Vi tänkte såklart på ljumskbråcket och åkte in till akuten, men såklart blev man hemskickade. Vad fan är det med svenska sjuvården idag? Jag bara undrar det. Fast denna gång kände och klämde kirugen på honom och gav lite tips på vad man kan göra om vi misstänker att han har ont, dock tyckte dom det var bra att vi kom in. Längtar till nästa vecka då opererationen ska göras, tycker så synd om vår älskling alltså. Det är ett hjärtskärande skrik.

Trots detta sov han till 06.35 idag vilket vi inte trodde med tanke på igår, men han överraska oss :-)

Klockan 11 ska vi vara på BVC, det ska bli kul att se om Elias har uppnåt 6 kg nu eller ej, för ett par veckor sedan vägde han 5645 gram så vi får väl se. Annars är sambon ledig idag också, otroligt nog men börjar jobba imorgon då hans chef nyss ringde.

Vad ska ni hitta på idag?

Skriver mer lite senare, ska dricka kaffe med Christian nu.

Kram



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0