Elias vaken och pigg

Godmorgon eller vad säger man vid denna tid på dygnet? Klockan är snart halv 4 i allafall :-)

Elias han har varit vaken och pigg sen klockan 01.45 så det var ju bara att snällt gå upp. Han fick dock lite mat och ren blöja om det var det som behövdes men det verkar inte så, han är glad och pigg ännu så jag antar att han sov lite för mycket igår kväll, då sov han mellan 17.30-20.30 ungefär så idag får man försöka hålla honom vaken lite på kvällen tycker jag.

Fredag idag i allafall, vad har ni för planer till helgen?

Här händer nog inte så mycket, det blir att städa och sådär. Imorgon kommer det dock några mammor hit med sina respektive samt barn på taco kväll så det ska bli hur trevligt som helst tycker jag.

Kul att ni gissar på förra inlägget :-) dock kommer jag inte avslöja det direkt eftersom inte ens min sambo vet om hemligheten ännu och han ska inte få reda på det genom bloggen tycker jag.

Jag hoppas nästan sambon stannar hemma idag, jag är säker på att jag inte kommer orka med hea dagen och kvällen med Elias helt själv eftersom han nu redan varit uppe i 2 timmar snart, har själv bara sovit i typ 2 timmar och det är ju knappt ingen sömn alls. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Kram på er så länge

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0