Grattis min vän

Vill säga ett stort grattis till min bästa vän Camilla. Hon och hennes pojkvän förlovade sig ikväll. Underbart och du förtjänar all lycka gumman.

För övrigt sitter sambon och ger Elias mat, nu är han så trött så han somnar snart. Han har inte sovit alls sen 16 ungefär så han har hållt sig vaken länge nu.

Själv ska jag snart ta en duch och sen lägga mig. Är trött och illamående av allting just nu.

Vad har ni gjort ikväll?

Prata lite med min kära mor ikväll. Idag är det exakt en månad kvar tills vi åker till Malmö för att fira min 30 års dag. Usch man börjar bli gamal nu eller hur *L* fast målet jag hade har jag i allafall uppnåt, det var att få åtminstone ett barn innan jag blir 30 :-)

Jag önskar er en fortsatt bra kväll och en god natt. Vi hörs mer imorgon.

Kram

 Jag och min bästa vän

Kommentarer
Postat av: Eva

Vill också pussa på henne :)

2012-02-29 @ 21:41:37

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0