Happy Valentinesday

Trevlig alla hjärtans dag vill jag önska er alla ♥ hoppas dagen blir bra.

Hur firar ni dagen?

Godmorgon förresten!

Här sitter jag i grodan ro medans sonen sover, jag vakna för nästan en timme sedan. Vet inte riktigt varför men jag la mig innan 23 igår så det kan ju vara att jag är utvilad för stunden. Massa snö har det kommit inatt också, nu får det snart ge sig för det börjar bli jobbigt att gå ut med vagnen nu för dom plogar ju inte direkt här heller.

Vovven mår i allafall betydligt bättre, dock äter hon inte så mycket men hon dricker desto mer och verkar gladare och möter en i dörren när man kommer hem osv, alltid något ju.

Alla hjärtans dag idag då, det ska nog inte firas på något speciellt sätt. Sambon jobbar så men däremot hade jag tänkt göra en alla hjärtans dag tårta, kommer lägga upp bild senare om jag blir nöjd med den :)

På lördag är det tänkt att jag ska fixa mina naglar inför dopet på söndag men vi får helt enkelt se om vi kommer hem på fredag från sjukhuset, vi hoppas ju det och att allt går som det ska med Elias.

Funderar faktiskt på att dricka upp kaffet och lägga mig en stund till, tills sötnöten vaknar.

Nästa helg är det taco kväll här, kommer några fina mammor, deras respektive och barnen såklart.

Jag uppdaterar lite bättre under dagen, var så mycket igår. Var och handla och sen var jag hos min granne och fikade och snacka lite.

Kärlek till er



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0