Pigga och glada

Godmorgon i stugan :)

Här vakna sonen klockan 06.05 ungefär, bättre det än 2 på nätterna i allafall :-P haha man är ju som en zombie, hade nästan glömt hur det var att få kliva upp på nätterna eftersom han sovit så bra jätte länge nu.

För övrigt skulle jag behöva köpa på mig lite fler leggings och sådär. Jag har ett par leggings nu som jag inte fick på mig i sommras men nu är dom för stora :-O rasa ju i vikt efter förlossningen, gick ner 12 kg mer än vad jag gick upp, klagar inte men det är jobbigt när man behöver dra upp brallorna jämt *L*.

Här är sambon lite förkyld så tyvärr är taco kvällen inställd, vill ju inte smitta dom små liven men vi ska försöka trotsa detta ändå för vi skulle behöva köpa en hylla som vi kan sätta upp i Elias rum, ska bli en minnes hylla och jag skulle som sagt behöva lite mer kläder.

Sambon ligger och snarkar medans jag och Elias är pigga och glada, eller nåja glada i allafall. Elias sover också snart så jag ska passa på att beställa lite saker till min scrappning.

Bilderna nedan är tagna från våran trädgård.

Nä dags att fixa lite kaffe, men jag skriver sen.

Kram på er



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0