Sveriges nya prinsessa är född

Stort grattis till Victoria och Daniel som tidigt i morse fick sin dotter.

För övrigt har det inte hänt så mycket, var iväg på BVC innan med Elias. Nu väger skrutten hela 6520 gram och är 60 cm lång, nu börjar han verkligen bli stor. Nästa gång den 19/3 så ska han få två sprutor till :-( inget man ser fram emot.

Annars dricker jag kaffe, roar lillen och scrappar lite :-) första gången för mig idag faktiskt. Fick mersmak av det vännen Madde visa som hon hade gjort. Vilka minnen senare i livet att kolla tillbaka på det.

Lägger in en bild på Madde hennes fina Vincent och Elias, underbart kort enligt mig då ♥ är oerhört glad över att vi fått bättre kontakt igen. Vi har dock känt varann i många år.

Vad gör ni för kul idag då?

Kanske lägger in bilder på det jag scrappat sen, beror på om jag är nöjd.




Kommentarer
Postat av: madeleine

är med glad att vi fått bra kontakt igen.. vi får ts en dag och scrapa ihop

2012-02-23 @ 17:47:08
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Fina de är!:-)

2012-02-23 @ 20:57:12
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0