Tillägnat till dig sötnos

Godmorgon!

Har ni sovit gott? Här har jag väl sovit gott fram till klockan 4 i morse, då babyvakten började spöka. Nu är jag seriös för trots att Elias SOV så började fanskapet tjuta klockan 4, sen klockan 5 och 6 så jag kom aldrig till ro efter det, kvart i 8 vaknade Elias. Är inte det konstigt? Jag tyckte det var lite obehaligt faktiskt.

Igår var en lång dag, Elias sov knappt ingenting alls så när han fick lägga sig för natten runt 21.20 så slockna han på mindre än en minut, DÅ är man trött. Sambon blev inringd på jobb också så han fick åka vid 18.30 så inatt har jag och lilleman varit själva hemma.

Så i brist på annat knåpa jag ihop en minnestavla till Elias, vad tycker ni?

Har helgen varit bra?

Kram




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0