Var på babysim igår

Godmorgon!

Passar på att blogga lite medans lilleman sover, han vakna vid 05.15 för att äta och somna vid 6 igen och sover ännu :) jag borde göra detsamma men jag är utvilad. Jag och sambon la oss 22.30 igår, väldigt tidigt mot vad vi brukar så det var oerhört skönt att få sova ut lite. Har suttit här och shoppat lite kläder åt Elias, skrivit ett brev till en vän och lite såna saker som är svåra att göra när han är vaken.

Igår var jag och Elias på babysim för första gången, oerhört mysigt och han älskade verkligen det. Helst skulle han ligga på rygg och bada *L* lillfisen då. Vi åker nog nästa vecka och badar igen. Jag var ju lite orolig och nojjig i början att bada ensam med honom men det gick kanoners. Dock är han rätt liten för att snart vara 4 månader så folk fråga om jag verkligen skulle bada med honom osv :-O jag svara bara ja han är 4 månader snart och älskar att bada, han ser mindre ut eftersom han kom en månad för tidigt men väger nästan 6 kg nu, blev en del chockade miner men det brydde jag inte mig om. Därefter åkte vi till stan där jag för första gången i mitt liv gick på ett kafe ensam (utom lillen då) och fikade.

Prästen ringde ÄNTLIGEN igår så på måndag ska vi dit och prata och sådär inför dopet. Ska även skaffa band till dopklänningen och lite annat smått och gott som behövs till dess.

Har beställt hem lite grejer nu så på alla hjärtans dag ska jag göra en tårta, den 15/2 fyller ju sambons bror år och Elias blir 4 månader, det måste ju firas :-) och även doptårtorna ska jag göra. Fyllningen ska bli blåbär&chocklad fluff i allafall. Ska göra cupcakes också, förslag på frosting? utom jordgubb för det äter inte sambons farbror.

Vad är helgens planer för er?

Kram



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0