1 av 3 filmer avklarade

Jag har fått flera frågor om vem jag är på inlägget: Är inte vänskap viktigt :) det trodde jag ni visste. Jag är den mörkhåriga på bilderna, rätt solbränd är jag också såg jag nu, men det hör inte hit men jag är det mörka och Millan den ljusa i allafall.

Nu har vi kollat klart på 1 av 3 filmer. Den var i allafall helt okej. Smurfarna hette den och den fick en att skratta i allafall. Nu ska vi se en skräckis sen ska Elias få mat och sen är det najty najty här så man orkar upp imorgon.

Har ni haft en fin lördag kväll?

Nu ska jag göra en drink till mig och sambon tänkte jag innan nästa film börjar. Kommer skriva mer imorgon, orkar nog inte mer idag i allafall.

Ha en fortsatt bra kväll.

Kram


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0