Äntligen helg

Godmorgon bloggen!

Var er fredag bra? Vår var hur bra som helst, det var fullt upp så jag hann inte blogga faktiskt. En vännina kom hit vid 12 och fika lite för hon skulle få lite graviditet&ägglossningstest utav mig som blev över efter Elias blev till. Det uppskattades mycket för såna saker är ju inte direkt billiga. Hon förlora ju sin bebis i magen i vecka 39+3 i november och jag tycker så synd om henne och hennes sambo, så himla orättvist att det ska bli så. Har 3 vänner nu som förlorat bebisar och den ena var i vecka 24, den andra vecka 40 (39+3) och den andra förlora sin son när han var 3 månader ungefär. Hur orkar man gå vidare? kan man ens gå vidare efter en sådan tragisk upplevelse?

Kan ju säga att mina cupcakes var omtyckta i allafall utav dom som har smakat :-)

Sen runt 17 åkte vi hem till Sandra och lilla Celine och var där till 20 ungefär, riktigt trevligt och Celine verka tycka om Elias, hon skulle sitta hos honom hela tiden, klappa gärna honom lite och sådär. Hur gulligt som helst.

Sambon kom hem först runt 22 igår kväll så då åt han mat och sen titta vi på en film som slutade 00.30 och då la vi oss. Tror knappt vi hann lägga oss innan vi somna, så trötta var vi.

Lillen vakna kl 5 i morse och ville ha mat men somna om ganska snabbt igen och vakna nu 07.20 ungefär, pigg och glad. Sitter och "snackar" i sin sitter lite, han ska inte ha mat riktigt än nämligen.

Vad har ni för planer denna lördag då?

Själv har vi nog inget planerat, en vän till mig har inflyttningsfest och ville att jag skulle komma. Det vore riktigt trevligt men jag är lite rädd att sambon ska bli sur eller något eftersom han får ta Elias ikväll. Fast är det inte bådas ansvar? Tänk om jag skulle bli sur för jag får ta honom 24/7 varje dag annars
men det gör jag inte, jag ÄLSKAR att vara mamma, det finns inget underbarare.


Kärleken till dig min underbara son går inte att beskriva ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag tycker att du också har rätt till egentid. Vill du iväg nån kväll tycker jag inte att han kan neka. Du har ju honom hela dagarna.

2012-01-28 @ 09:31:59
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

=)

2012-01-28 @ 14:58:06
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0