Barnkirugen imorgon

Godkväll!

Märker att jag börjar bli dålig på att blogga, men jag antar att det är så när man är små barnsförälder, man har inte lika mycket tid längre. Elias sover nu så därför passar jag på att uppdaterar lite :-)

Imorgon ska vi till kirugen med Elias så dom får kolla på hans ljumskbråck och sen ge oss en tid för operation, hoppas det blir inom en snar framtid i allafall så han slipper detta.

Inatt var det rätt jobbigt, sambon ringdes ju in på jobb igår kväll och var hemma runt 01.30 på natten så vi kom i säng vid 2 ungefär och typ 03.30 vaknar lilleman och ska äta, sen somna han inte om förrän 9 eller nåt, då la jag mig en stund och runt 10 gick vi alla tre upp. Dock la jag mig vid 11.30 och sov till 14.30, gud vad skönt det behövdes verkligen.

Sambon har varit ledig hela veckan utom igår och ikväll då han åkt och jobbar några timmar bara. På fredag jobbar han dock en hel dag. Han tog ledigt imorgon för att följa med oss till sjukhuset.

Nästa vecka åker vi till skåneland igen och hälsar på min familj :-) troligen åker vi på torsdag morgon och stannar till söndagen.

Sitter och dricker kaffe nu och tar det bara lite lugnt. Elias ska ha mat om några timmar igen och sen ska han sova för natten. Han är oerhört duktig på att somna i sin säng. När han lagt sig för natten så behöver vi gå in 1-2 ggr och stoppa in nappen och sen sover han.

Har ni haft en bra dag?

Kram på er

Kommentarer
Postat av: iisaacson

sv; härligt att höra!

jodå, min start har varit toppen :)

har du några nyårslöften?

kramis

2012-01-11 @ 21:20:25
URL: http://iisaacson.blogg.se/
Postat av: Tess

Hoppas allt går bra! Min Connor hade navelbråck alldeles i början, men det gick tillbaka av sig själv.

2012-01-11 @ 21:22:48
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0