I Malmö nu

Godmorgon!

Sitter nu hos min mamma i Malmö. Har precis gett lillen mat medans hundarna busar, vi har ju en hund sen min moster som också bor här har en vovve. Dom blev överlyckliga av att ha en kamrat nu att leka med ju. Min mamma är vaken men min sambo och moster sover än.
Blir nog snart lite morgon kaffe här, känns som det behövs.

Kom ner rätt sent ändå, vi fick vända om 2 ggr för vi glömt saker hemma ;-) så runt 20.30 var vi nere.

Trots att jag inte uppdaterar bloggen har jag över 100 unika besökare per dag, hur kommer det sig? Glad är jag ju såklart eftersom jag knappt hade några i början men det gäller tydligen att synas lite överallt på nätet.

Idag ska vi gå och shoppa lite till Elias, lindex hade ju halva rea priset idag också och lilleman har ju 600 kr att handla för på mobilia här i malmö. Det motsvarar typ tornby i Linköping dvs alla affärer under samma tak.

Under dagen kommer jag även starta en tävling där ni kan vinna ett presentkort på 100 kr hos Angeliqashop.

Vad har ni för planer idag?

Nu är det dags för kaffe men uppdaterar lite mer sedan med bilder.

Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0