Mina allra första cupcakes *bild*

Godkväll!

Passar på att blogga lite nu när lillen äntligen sover en stund, är snart dags för mat så han lär ju vakna snart.

Idag har sambon varit ledig på dagen men åkte iväg runt 15 tiden och kommer hem inatt någongång. Och eftersom det är tänkt att några mammor och deras små kommer hit imorgon så tog jag mig tid till att baka cupcakes, mina allra första någonsin också som jag också blev riktigt nöjd med om jag får säga det själv.

Chocklad muffins med vanilj frosting och dekorationer på. Smaka riktigt bra. Var ju tvungen att testa innan jag bjuder på dom eller hur ;-)

Tänkte även göra en banan&chocklad cheesecake sen om den lille sover efter maten. Ja jag älskar att baka, jag är dessutom utbildad inom området, så man får ju använda sina talanger eller vad säger ni?

Har ni haft en bra dag?

Nu vaknar lillen så jag får uppdatera mera senare.

Kram




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0