Morgonstund har guld i mun

Godmorgon!

Sitter här och njuter av tystnaden med en kopp kaffe. Elias sover nu igen efter maten, sambon sover och djuren sover, bara ljudet från en snarkande hund som hörs bredvid mig :-) min älskade vovvsing.

Elias sov hela natten inatt igen, vi är så oerhört stolta över lillkillen om jag får säga det själv. Han åt väl runt 23 igår kväll och vakna sen vid 05.15. Vi har absolut inget att klaga på, till och med andra säger att det verkar som vi fått en "snäll" bebis. Det enda är att han gör allt för att hålla sig vaken på dagarna, det är precis som han inte får missa nåt roligt, och då resulterar detta i en kinky och gnällig bebis på kvällen, men därefter sover han otroligt gott sen för natten.

Varför hoppar folk på såna som redan ligger? Jag skrev mitt förra inlägg för att kanske få tips på vad man ska göra med katterna, men folk säger att vi inte ska avliva dom för vi inte kan uppfostra dom. Det märks ju väldigt tydligt att folk inte vet vad dom snackar om, förmodligen har dom lässvårigheter också eftersom jag tydligt skrev att AVLIVA är absolut sista utvägen om inte detta kisserit upphör. Min sambo däremot hade slängt ut dom utan att blinka om dom pissat i hans vagn för 8000 kr.

Det är ju inget man bara kan köpa nytt liksom, man skiter ju inte pengar heller. Så snälla läs en gång till och läs rätt denna gång. Vi har gjort ALLT för att få dom att sluta pissa inne, lagt ut mkt pengar på kastreringar osv eftersom det brukar upphöra då men icke sa nicke. Och Elias tar all vår tid, ska vi då behöva vakta katterna varje sekund också eller plocka bort Elias saker till annat rum baraför vi inte litar på dom. Man måste väl lita på sina djur.

Verkar vara en kall morgon också, det gnistrar på asfalten här utanför=snorhalt. Najs och vi som ska iväg sen. Vi ska fika kl 10 hos en vän och klockan 12 ska vi fika hos en annan vän *L* märks att man gillar att fika.

Önskar er en bra dag. Uppdaterar senare.

Kram


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0