Mot Norrköping

Åhh så underbart det var att få sova, fick sova i 3 timmar medans sambon tog hand om den lille. Riktigt härligt var det då vi alla tre varit vakna sen kl 7 i morse ungefär.

Nu är Elias mätt och belåten och vi ska göra oss lite mat också och sen åker vi till Norrköping och fikar hos Cicci, Erik och deras två gullungar :-) trevligt ska det bli. Vi var ju aldrig där igår. Cicci har träffat Elias en gång och det var när vi låg på sjukhuset i norrköping när han föddes, så det var ett tag sen. Hon kommer få sig en chock så som han har vuxit sen dess ;-)

Igår fick jag bekräftat att jag har två riktigt bra vänner som verkligen ställer upp. Det är Cicci och Millan, dom erbjöd sig båda två att jag och Elias fick sova hos dom om jag inte orkade vara hemma. Tack hörrni :) känns skönt att veta att man har er, jag finns här för er också.

Idag har vi dammsugit och dammat av här hemma, det var behövligt och så skura jag badkaret och handfatet också så det ser vettigt ut på dass också.

Jag önskar er en fin kväll.

Kärlek till er

Kommentarer
Postat av: beccis

har du något tips på vad jag kan göra idag, min sista dag på jullovet?

2012-01-08 @ 16:00:30
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0