Shoppat åt lilleman

Godkväll!

Nu har jag äntligen lite tid över för att blogga, dagen har gått ruskigt fort. Min kusin kom ju i förmiddags och ville narturligtvis hälsa på Elias, det var första gången för honom. Jätte kul att träffa kussen igen i allafall samt att min syster kom upp hon också en stund och snacka.

Sambon står och lagar middag, spagetti och köttfärssås, ska bli mumma. Jag gjorde middagen igår så här får man turas om nu när vi är så många men det går jätte bra det med.

Igår var jag och sambon ute och shoppa lite åt lilleman, han hade ju fått presentkort i julklapp också som bara gällde på mobilia här i malmö så vi passa ju på nu när vi är nere, bilder kommer nedan.

Min syrra har ju separerat och hon fick lägenheten så imorgon ska vi hjälpa henne lite med flytten, hon ska hämta köksbord och lite sånt och eftersom vi har bilen med oss ner så passar det ju bra.

Har ni haft en bra lördag?

Här har den varit riktigt bra, har vaknat för en stund sen. Var tvungen att vila några timmar då lilleman vakna 4 i morse både igår och idag, jobbigt värre i allafall men det är nog för han känner att vi inte är hemma, en annan säng osv. Hoppas sovrutinerna återgår till det normala när vi kommer hem.
Har hunnit med en promenad också med mamma, sambon och lilleman i vagen, det snö och regna samtidigt som det blåste så förbannad, äckliga väder.

Nu har jag precis blivit klar med snickerskakorna som jag visa i ett par inlägg nedanför. Vi tog med oss lite ner här och bjöd på till fikat i igår, riktigt populära var dom. Dom är farligt goda som man säger.

Jag lägger in tävlingen om några timmar när lilleman lagt sig för natten, vi hörs då.

Nedan är en del av det vi köpte. Vi köpte även lite I Love mum/dag nappar och pyjamaser, dregellappar osv.

Kram på er alla




Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej =)

Vart hittade ni dom byxorna? Amanda har likadana men jag har köpt dom på tradera, gillar dom!

Kram

2012-01-21 @ 22:26:47
URL: http://malingoo.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna - mode, smyckestillverkande och min vardag

Fin shopping. Älskar de där byxorna. Ida har två par. :-)

2012-01-22 @ 10:36:19
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0