Tand på G redan? bild

Gokväll!

Elias har låtit mig få sova i 1½ timme, otroligt vad skönt det var. Det behövdes verkligen minst sagt alltså. Men nu mår jag illa och troligen beror det både på tröttheten och hungern, har ärligt talat inte haft tid att äta idag för den lille har gnällt så mycket, har knappt kunnat lägga ifrån mig honom innan han börjar vråla :-( tycker synd om honom.

Men nu är sambon på väg hem och då ska det bli mat, gott ska det bli. Elias ligger här i sitt babygym och små gnäller, nappen spottar han ut trots att han vill ha den, busunge :-)

Tänkte att ni kära läsare kunde hjälpa mig, har tagit två bilder. Ursäkta det kassa kvaliten men det är inte så lätt att ta bild själv samtidigt som bebisen rör sig som bara den :-) men vad tror ni??? är det en tand på g.

Kram till er






Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0