Vilken underbar dag

Godkväll!

Det har varit full rulle precis hela dagen känns det som, men trots det har det varit en underbar dag. Har idag fikat med många fina mammor och deras små. Vid 13 hämta Maria upp mig så vi åkte tillsammans till Emma som höll i fikat. Jätte smaskiga saker du hade bakat också vännen, var svårt att hålla fingrarna i styr. Vi blev väl 7 mammor totalt och så alla bebisar, fullt upp med andra ord. Det har i allafall varit en toppen dag på alla sätt. Var hemma runt 15 igen och då slockna både jag och Elias till kl 17. Jag har varit uppe sen 5 i morse och Elias sen 6 så lite vila var väl behövligt.

Vi blev bjudna på snickerschocklad, dumlekakor och chocklad biskvier, allt hade Emma gjort :-P

Därefter skulle lilleman äta i vanlig ordning och sen gick vi ut på en promenad och var hemma vid 19 igen och sen dess tills nu nyligen var lilleman vaken. Han höll på att somna så han fick sin mat 1 tim tidigare så jag kunde lägga honom för natten och det verkar som han redan sover, hörs i allafall ingenting genom babyvakten.

Imorgon är det dags för ytterligare hörseltest på Elias, det är 4:e gången då och vi hoppas verkligen det lyckas denna gång. Annars får tydligen en läkare ta ställning till hur vi ska göra. Dom första 2 ggr var lillen förkyld så det misslyckades pga det.


Sambon kommer förhoppningsvis snart hem också från jobb. Då ska han äta och vi ska väl prata lite och ha lite tid ihop innan det är dags för att dejta john blund. Jag köpte hem mat från max idag faktiskt, för jag är så trött i huvudet att jag bara inte orka ställa mig och laga mat och dessutom var Elias vaken och lite små gnällig hela tiden. Lite lat får man vara ibland.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och titta lite på tv innan sängen kallar.

Jag hoppas ni har haft en toppen dag ni med. Bjuder på en bild på vårt charmtroll, taget idag.






Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0