Morgonmys med familjen

Godmorgon!

Sitter här och dricker mitt förmiddags kaffe tillsammans med sambon, Elias sitter i sin babysitter och jollrar, han har ju börjat "snackar" jätte mycket nu.

Idag är det lördag och vår dag ser väl relativt lugn ut. Blir väl en sväng till affären och ev en sväng hem till svärföräldrarna på besök också annars är det inget planerat.

Hur ser er lördag ut?

Jag och Elias gick in tidigare för att väcka Christian och det sluta med lite familjemys i sängen. Helt underbart är det att mysa med familjen såhär på lördags morgonen.

Älskar mina killar över allting annat ♥ vet inte vad jag skulle göra utan er.

Uppdaterar lite senare, ska vara lite social här.

Kram




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0