Äntligen helg

Godmorgon!

Här vaknade lilleman 05.45 ungefär så det var bara att kliva upp men nu sover busungen igen :) det var tydligen bara mat han ville ha.

De senaste dagarna har sambon kommit hem vid 23-23.45 ungefär från jobb. Vad jag tycker om det behöver man ju inte säga, tycker det kan vara lite i senaste laget eftersom vi inte ses på kvällarna, både jag och lillen sover vid dom tiderna. Får hoppas det blir bättre nästa vecka i allafall.

Vad är helgens planer för er?

Här händer nog inte så mycket tror jag, blir nog ganska lugnt och jag ska ta igen lite sömn tänkte jag. Behöver ju vila mer nu när jag är gravid igen.

På valborg började ett cafe i närheten brinna, det tog flera timmar att släcka. Det tråkigaste var att det var en kompis arbetsplats och det var fullständigt övertänt och var inte mycket kvar dagen efter :-( jag hoppas inte den var anlagd, vem kan vara så HJÄRTLÖS? bara undrar det.

Verkar bli underbart väder idag med, så blir nog en långis med vagn och hund sen :-)

Nä nu ska jag också passa på att vila lite tänkte jag medans lilleman sover.

Önskar er en bra dag. Kram

Bilden nedan är på mig från 2007 på en fest :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0