Hörselmätning under narkos

Godmorgon!

Igår morse var det dags för Elias 6:e hörselmätning och denna gång sövdes han. Det gick klart bättre än de andra gångerna men han hade en liten nedsättning på hörslen så han ska få en hörapparat. Lite chockade blev vi över beskedet då ingen av oss föddes med en hörselnedsättning. Min hörselskada uppkom först när jag var några år gamal så det skulle inte vara ärfligt.

Tur det finns bra hjälpmedel. Stackarn ska snart få en hörapparat och då är han inte ens 1 år. Hoppas det kommer gå bra med allting bara.

Så mellan 7-12 var vi på sjukhuset igår, han var mycket piggare denna gång när han vaknade. Han åt bra och kissa direkt så vi fick åka hem :-) duktig kille.

Jag hoppas det blir bra väder i helgen för då ska vi till Kisa marken på lördag och sen ska vi grilla med Madde, Rikard och lille Vincent på söndag. Så det blir rätt fullt upp denna helgen.

Igår boka jag även biljetter till min mamma och hennes karl som ska komma upp i midsommar, så vi kan umgås med våra familjer på en och samma gång, det är nackdelen med att bo så långt ifrån varann ibland.

Idag är sambon också ledig så det blir att städa hemma och jag ska passa på att sova lite faktiskt :-P man får ju passa på när han är ledig ju för sen är det fullt upp med lilleman resten av veckan.

Vad är era planer för helgen?

Bilden är tagen igår en stund efter han hade vaknat ur narkosen.

Kram på er


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0