En fullspäckad helg

God morgon världen!
 
Här har vi sovit gott hela natten och Joline sover fortfarande.
 
Sambon åkte ju iväg igår kväll på jobb och kommer hem ikväll.
 
Har varit rätt  mycket att göra nu så därför har jag inte hunnit med bloggen. På söndag har vi dop för lilltjejen och nästa vecka flyttar vi äntligen :) Min mamma kommer upp imorgon och på fredag kommer min storasyster, hennes kille och deras 3 barn (inte gemensamna) så det blir full rulle. På lördag ska det bakas doptårtor och kakor så det blir en fullspäckad helg.
 
För övrigt har ju Elias hunnit bli 1,5 år och Joline 4 månader. Var ju på BVC förra veckan och dom hade gått upp närmare 1 kg var på en månad och Joline hade vuxit 4 cm på en månad. Så här går det undan. Dessutom fick Elias sin 1,5 års spruta då med, så himla duktig han var, sa inte ett knyst alls. Tydligen kommer symptomen tidigast en vecka efteråt och det märkte vi igår med lite gnäll och feber hos honom.
 
Vi har dessutom köpt oss en ny dator då vår gamla verkligen behövdes bytas ut, sen köpte vi en ny soffa till nya lägenheten samt en 24 tum led tv till sovrummet till nya lägenheten, dessutom fick barnen vårjackor.
 
Imorgon ska jag på 50 minuters massage och göra en nagelförlägning och på fredag ska jag klippa mig, färga håret och få håret stylad hos frisören :) ska bli underbart att få bli ompysslad lite.
 
Vad ska ni göra i helgen?
 
Kram
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0