Tvillingar? eh va

Godmorgon!
 
Äntligen fredag och sambon är ledig. Han är egentligen ledig på torsdagar men han fick hoppa in och jobba igår ändå så då fick han ledigt idag istället. Blir nog bara en mysig helg, snöar gör det också, jag som trodde våren var på väg.
 
Vad har ni för planer i helgen?
 
Här vaknade Joline strax efter 5 och tyckte det var dags att gå upp :) inte mig emot.
 
Tog en bild på barnen igår som enligt mig och många andra blev riktigt bra. Det jag funderar över och som många frågade igår är om dom är tvillingar :) vad tycker ni?
 
Dom är alltså INTE tvillingar, det skiljer ju 14 mån emellan dom.
 
Är dom lika? Hörde även att dom är lika som bär.
 
Kärleken till mina barn är obeskrivlig ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vissa likheter ser man ju. Tvillingar tycker jag inte de ser ut som, hon ser ju mindre samt ser ut att ha mkt mindre huvud. Näsan och munnen har de nog ganska lika :)

2013-04-13 @ 14:07:55

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0