Älskade barn

Godmiddag eller vad man nu säger ;)
 
Här vakna vi 07.45 så vi fick lite sovmorgon. Joline hon vakna vid 04.40 för mat men somna om ganska fort efter det, då hade hon inte ätit sen 19 igår kväll. Hon är så duktig vår lilla tös och Elias också såklart. Är oerhört glad&tacksam över att dom sover hela nätterna.
 
Ikväll åker sambon iväg igen och kommer hem imorgon kväll, men som tur är kommer svärmor förbi runt 17 för att hjälpa mig med ungarna ikväll eftersom det var så kaotiskt förra veckan. Elias ramla ju in i soffbordet 2 ggr på 1 timme för han var så otroligt trött, samtidigt skrek lillan och jag fick veta att jag lever i allafall ;-)
 
Får se det positiva att sambon är ledig på torsdag i allafall.
 
Vad har ni för planer för dagen?
 
Här blir det nog lugnt, jag har i allafall hunnit med att dammsuga, vikt tvätt, tömt diskmaskin, gett ungarna frukost, rena blöjor och kläder och rengjort till katten. Blir att laga lite middag sen, Elias favorit spagetti och köttfärssås.
 
Den 13:e är det dags för återkontroll och denna gång kommer jag sätta in en spiral. Det ska inte bli några fler barn här, i allafall inte förrän dom vi har är blöjfria och äter vanlig mat. Elias äter ju den mat som vi äter men är inte blöjfri ännu.
 
Bilden visar våra 2 gullungar igår kväll innan dom somna för natten. Att man kan älska någon så mycket ♥
 
Kram på er =) kaffedags här nu
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0