Elias hos farmor&farfar

Godmorgon!
 
Här öppna Joline sina blå vid 7.30 ungefär så då gick vi upp :) sambon vaknade precis.
Igår lämna vi Elias hos farmor&farfar där han ska vara tills imorgon, men vi saknar honom såklart redan. Detta är bara 2:a gången vi har barnvakt till honom, hela helgen är dock första gången men det är bara nyttigt också för honom att komma ifrån mamma och pappa lite. Han är ju så beroende utav just mig så jag får knappt ingen tid över till annat när han är hemma, det ska klängas och bäras jämt så nu passar jag på att njuta av lugnet lite.
 
- 18 grader här idag så det blir en mysdag inomhus med Joline och sambon. Kommer inte gå ut om man absolut inte måste det förstås.
 
Vad gör ni fina i helgen då?
 
Ska sätta på en kanna kaffe åt mig och Christian nu så vi får lite frulle i oss innan lillan ska äta igen.
 
Kan inte titta mig mätt på våra barn. Jag är så lycklig över att vi har välsignats med dessa två underbara människor ♥ det är så man nästan börjar gråta för man är så lycklig.
 
Ska se om lillan vill sova en stund nu, så jag önskar er en bra helg.
 
Kram till er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0