En mysig helg

Godmorgon!
 
Här är det just nu bara jag och Joline vaken men dom andra två lär väl vakna snart dom med.
 
Helgen har varit otroligt mysig. Igår åkte vi iväg till stan runt 10.30 tiden för att träffa min bästa vän och hennes son lite eftersom det var länge sedan sist. Vi sågs runt 11.30 och börja med att äta lunch som bestod av taco buffe, Elias åt pannkakor med sylt&grädde vilket han älskar. Sen gick jag, Camilla och barnen själv några tim medan sambon gick med Camillas son och kollade.
 
Barnen dom fick kläder av camilla för typ 300 kr var, det var födelesedagspresent till Elias och julklapp åt båda. Jag fick 3 par sexiga trosor i julklapp av henne. Tack älskade gumman.
 
Därefter tog vi en fika på ett cafe, riktigt mysigt att sitta och prata om allt och ingenting faktiskt. Sen tog Camilla Elias och gick iväg en stund med själv medans jag, sambon och Joline gick till maxi och handlade lite.
 
Vi var hemma runt 16.30 igen så det blev verkligen en hel dag på stan med dom bästa.
 
Idag blir det dock lugnt vad jag vet. Sambon börjar ju jobba efter nästan 4 månaders ledighet nu pga mina problem med graviditeten, tiden efter och efter sina 10 pappadagar för lillan. Känns ovant såklart men det ska nog gå bra för mig imorgon eller hur :)
 
Hoppas er helg har varit lika bra som min.
 
Kläderna barnen fick.
 
Ha en underbar dag.
 
Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0