Mamma&Joline

Godmorgon!
 
Måndag igen då, härligt härligt :)
 
Igår hämta vi hem Elias från farmor&farfar, han hade haft det riktigt bra och varit så duktig hela helgen och sovit lika bra där som hemma. Blev mycket puss&kram kalas igår. Han blev så glad när vi kom dit.
 
Nästa gång blir i sommar någon gång, då ska han vara där 1 vecka och Joline hos mormor 1 vecka så ska jag och Christian åka utomlands själva och bara rå om varann och slippa alla måsten. Joline kommer vara 7-8 månader när vi ska åka så det känns bra ändå. Vi lämna ju bort Elias första gången när han var 8 mån och sen nu i helgen så vi har inte barnvakt så ofta men ibland behöver man det för att vårda kärleken&förhållandet.
 
Har ni haft en bra helg?
 
I veckan blir det nog rätt lugnt, ska till sjukhuset på torsdag med Elias. Han ska få nya insatser till sina hörapparater.
 
Sambon och Joline sover. Elias myser med kissen och jag dricker kaffe. Snart dags att ge Elias frukost med och sen ska jag in på ellos och shoppa lite till hela familjen.
 
Önskar er en bra dag. Bilden är på mig&Joline igår
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Fina ni är!

2013-01-21 @ 13:48:30
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0