Morgonpigg dotter

Godmorgon!
 
Måndag igen och den vanliga vardagen är här, skönt eller hur?
 
Här vakna Joline kl 05.45 för mat och är vaken än så vi gick upp. Hon ligger och tittar sig omkring medans jag passar på att blogga och dricka lite kaffe innan de andra vaknar.
 
I fredags var vi hos vetrinären. Herregud vad jobbigt det var. Vi stanna hos henne ända till slutet och det ångrar jag inte även om både jag och sambon grät massor. Men det var det rätta valet med tanke på att hon började ge sig på barnen.
 
På söndag blir Joline 1 månad :-O jösses vart tog den månaden vägen egentligen. Känns som det var igår vi låg på förlossningen ju.
 
Min mamma är kvar än men åker hem imorgon kväll. Vi ska försöka ta oss ner till Malmö snart med för det är flera stycken där nere som vill hälsa på den nya familjemedlemen ♥
 
Min sambo börjar jobba nästa vecka också, lite nervös är jag ju att bli själv med båda barnen men det ska väl gå bra det med. Han har ju varit hemma från jobb sen 8 oktorber 2012 eftersom jag riskera att föda för tidigt och blev ordinerad vila tills bebisen titta ut.
 
Har ni haft en bra helg?
 
Vår helg var bra i allafall. Vi stor städa i lördags, tog bara 4 timmar *L* men då skura vi bakom badkar och tvättmaskin, dammsög&skura golv i alla rum, städa bort julen osv.
 
Nej nu ska jag avsluta men hoppas ni får en bra dag. Bilden på Joline är tagen igår 6/1 2013.
 
Kram på er
 

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Tittar in och önskar dig en trevlig måndag :)

2013-01-07 @ 09:32:43
URL: http://maddiie.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0