Bröllop 28/6 2013

I fredags gifte jag mig och Christian :) en helt perfekt dag var det med underbart väder hela dagen. Kvällen spendera vi tillsammans och gick ut och åt lite gott, därefter spendera vi natten på hotell. Ett jätte fint rum som var nyrenoverat och allt. Upp på rummet fick vi en flaska bubbel, ett fruktfat och en chockladask samt morgonrock+morgonskor på sängen. Detta var en vinst så vi betala inget själv annars skulle det kostat över 3000 kr, jätte mysigt var det i alla fall.
 
Bröllopstårtan var så fin att vi knappt ville skära i den :-) 250 kr betala vi för den. Kontakter är bra ibland.
 
Idag åkte min syster med sambo och barn hem samt min bror och brorsdotter så det blev genast mkt lugnare här. Min mamma och min systerson är kvar till torsdag.
 
Nedan ser ni ett urval av alla bilder som togs i fredags.
 
Ville bara uppdatera lite. Kram på er
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du slutat blogga helt? Synd!

2013-08-09 @ 09:51:06

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0