Gratisbio

Är ni medlemar där? om inte så bli det gärna via min länk, det tjänar vi båda på.
 
Vad tycker ni om gratisbio? Själv tycker jag det är en kanon sida. Det är otroligt lätt att tjäna poäng. Visst det går inte jätte snabbt men man får ha is i magen. Jag har hittills fått presentkort på nelly för 1500 kr och beställt ett presentkort för 150 kr där. Nu är mitt mål att samla så mycket poäng jag bara kan resten av året sen ska jag plocka ut presentkort på guldfynd.
 
Så är ni inte medlemar så bli det nu, ni kommer inte ångra er. Man tjänar poäng på vad man än gör i stort sett. Om man inte vill ta del av erbjudanden kan man tjäna upp mot 100 poäng gratis om dagen i form av ett gästboksinlägg, besöka hemsidor osv.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0