Hjälp oss med era röster-vinn 300 kr i presentkort

Godddag :)
 
Snart helg igen, så skönt det ska bli. Här blir det städning och en fika med några vänner i helgen. På måndag kommer min mamma upp och hälsar på.
 
Jo det är såhär att min son är med i en tävling på facebook där första pris är en läragå vagn samt en 3 delad servis. Det jag vill att ni snälla människor där ute ska göra är följande.
 
1: Gå in på semper barnmat på facebook
2: Gilla applikationen (när rösten är lagd går detta att ta bort igen)
3: Klicka på koka soppa & tävla
4: Väl populärast och där ligger just nu min son 2:a med 56 röster. Klicka på bilden och rösta längst ner.
 
Inte så svårt, så kom igen nu visa hur godhjärtade ni är :)
 
Dessutom av er som röstat (jag kan se det) och som lämnar en kommentar här på bloggen att ni röstat kommer jag lotta ut ett presentkort på 300 kr i valfri butik som vinnaren väljer. Tävlingen avslutas på måndag och då kommer en vinnare utses.
 
Bilden nedan är den som min son tävlar med så ni vet det.
 
Lycka till
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0