Dop&flytt avklarad

God morgon!
 
I lördags flyttade vi till vår nya lägenhet och trivs än så länge riktigt bra. Inatt var första natten ensam med barnen då Christian var iväg på jobb men det har gått bra det också.
 
Jag vakna vid 6.30 och Joline vid 7.05 medans Elias sover än.
 
Ska ge henne lite mat nu tänkte jag för sen är det nästas tur :-)
 
Den 28 april hade vi dop för Joline. Riktigt lyckat blev det och tårtorna jag gjorde var populära och det blev inget kvar av dom alls, känns bra. Joline fick en massa fint bla halsband med hänge i 18 k guld, en skyld till sin sovrumsdörr där det står prinsessa, en sparbössa och en tavla från farmor där det stod namn, när hon är född samt vad hon vägde och hur lång hon var :) ja hon fick väldigt mkt men inte en enda fotoram. Elias fick massor av fotoramar så det var lite skillnad.
 
Ang lägenheten bytte vi upp oss från 71-110 kvm så det är ju lite skillnad. Kommer lägga ut lite bilder så fort vi kommit i ordning och sådär.
 
1 månad kvar ca till Elias börjar på dagis och 1,5 mån till jag blir fru Nilsson :) känns så nervöst.
 
Hoppas er helg har varit bra?
 
Min mamma åkte hem i måndags kväll då hon varit här på dopet och flytten. Tråkigt men vi ses snart igen.
 
Nu ska jag avsluta här och vara lite social med barnen.
 
Ha en underbar dag. Kram

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej!

En sådan fin familj ni är! Barnen är ju jättesöta!
Hur trivs ni nu i den nya lägenheten?
Det skulle vara roligt att se bilder från den!
Ha det så bra!
MVH Johanna ( Vän med Anna-Lena)

2013-05-21 @ 06:27:13

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0