Grekland

Grekland är ett underbart land. Vi var där april/maj 2011 och hade precis innan fått veta att vi vänta vårt första barn. Jag har tidigare varit i spanien, Turkiet och Cypern men Grekland fastna jag så himla mycket för.
 
När vi firar 1 år som gifta 28/6 2014 har vi planer på att åka dit igen, ska bli helt underbart. Då utan barnen eftersom detta blir som vår bröllopsresa då vi inte haft varken tid eller möjlighet till det ännu.
 
Just nu sitter vi och kollar massa olika priser på hotell osv i Grekland, gärna med all inclusive.
 
Sitter och kollar på Flygstolar just nu och dom verkar ha väldigt bra priser just det datumet vi ska åka. Kanske borde vi boka flygstolar och hotell för sig för att komma undan relativt billigt eller vad säger ni?
 
Både jag och min man är människor som älskar att resa och upptäcka världen tillsammans och när barnen blir lite större ka givetvis dom få följa på våra resor också.
 
Kram
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0