Förkylda barn

Godkväll!
 
Två förkylda barn sover, mannen är på jobb tills imorgon kväll och jag gör inte så mycket så jag passar på att blogga lite.
 
Elias är som sagt liten för sin ålder, han föddes 1 mån för tidigt också. Joline är perfekt för sin ålder och hon kommer troligen växa ifatt sin bror relativt fort. Det skiljer bara 10 cm på längden på dom två nu trots att Elias är 2 år snart och Joline blir 1 år på lucia.
 
Har nu shoppat vinteroverallerna till båda barnen så det är avklarat. Bara skor och mössor,vantar osv kvar men det provar vi i affär först innan vi köper.
 
Bilden är tagen härom dagen på mig och barnen innan vi lämna Elias på dagis.
 
Vad har ni för planer kommande helg? Här blir det troligen ett besök på busfabriken med en vännina och Elias och hennes barn. Ser vi fram emot. Blir första gången för Elias i såfall.
 
Ville bara uppdatera lite så ni vet att jag lever :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! Så roligt att se er! Så fina ni är! Jag hoppas ni trivs bra i ert nya hem! Kram!

2013-09-21 @ 00:21:13

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0