En underbar helg

God morgon!
 
Jag hoppas ni haft en bra helg? Vår helg har varit bra på många sätt. Vi tog det mest lugnt i lördags men igår fick vi besök av mina svärföräldrar och vi tillbringa eftermiddagen på busfabriken så barnen fick leka av sig lite. Och dom hade det verkligen kul där och var helt slutkörda när vi kom hem :)
 
För övrigt är jag i vecka 11+6 idag dvs jag går in i vecka 13 (12+0) imorgon. Var en vecka längre gånget än vi trodde. På fredag är det dags för första besöket hos barnmorskan och sen nästa fredag är det dags för ultraljud.
Nästa vecka kommer även min mamma upp och barnens kusin eftersom jag fyller år nästa fredag.
 
Denna vecka förhoppningsvis sista veckan nu börjar min man kl 16.30 och kommer hem mellan 3-4 på natten. Är dock ledig på fredag. Det har sina för och nackdelar med att han börjar såhär, men det är bara tillfälligt då en kollega är sjukskriven.
 
Ser allt bra ut nästa vecka på ultraljudet har vi bestämt oss för att beställa och lägga handpenning på en vagn. Denna gång blir det en Emmaljunga nitro med en liggkorg till.
 
Var ju på ett UL i torsdags, fick det bara för att. Var där i annat ärende egentligen och då i 11+2 såg allt bra ut, det var en livlig liten rackare där inne :) så skönt det kändes.
 
Vad har ni gjort i helgen?
 
Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Mysigt att se den lilla bebisen där inne ;)

2014-03-12 @ 09:55:21
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0